Počítačová grafika


Zástavba města Aš

08.03.2015 15:09

Dobrý den moji diváci, 

tito 2 týdny jsme se zaobýrali legem. takže máme úkol z lega a dělali jsme ho v programu Lego Digital Designer.

Měli jsme si vybrat jakýkoli dům v Aši. Já si vybral malé nádraží: Aš - město

Takže začneme. Jako první jsme si udělal první patro a schody. V prvním patře je pokladna na jízdenky a chodby se skleněními okny a dveřmi. Jak vidíte na obrázku. Jsou tam i u toho dva domky. ty jsem taky udělal.

Potom jsem pokračoval ve druhém patře. Bohužel jsem nevěděl co tam je. Takže jsem tam nic nedavál, udělal jsem jenom vnějšek. A dokončil jsem to střechami na tých 3 domech.

Co by to bylo za nádraží, kdyby nemělo koleje. Takže jsem si našel koleje a postavil jej. Jak vidíte na obrázku je tam i přístřešek, kdyby bylo špatné počasí. Tak jsem ho taky udělal. Přístřešek je po bocích ze skla. A nakonec jsem tam udělal nástupiště.

 

Doufám že se vám tahle část 3D grafiky líbí. Mě jo.

Děkuji že si čtete mí články na Webnode a u dalších výtvoru 3D NASHLEDANOU :-)

—————

Zpět